När det börjar gå fort

Här går dagarna i en rasande fart, till exempel nu mittiallt är det redan lördag och vi har prov på tisdag och en caserapport som ska vara inlämnad senast på torsdag 22.00 och jag får inte ut det jag vill ha från texten. Glömde jag kanske att berätta att jag också har volleyboll match både imorgon och på måndag kväll och inte heller att förglömma träning där på torsdag? Och jaaaa, skulle nog ha kunnat börja på rapporten tidigare men vem gör sånt, menar vem är verkligen så smart?
 
Idag har vi varit till Skanssi köpcentret utanför Åbo med Anton och Staffan, blev lite besviken eftersom jag trodde att det nog skulle vara större än det var och affärerna var dom vanliga tråkiga. Nåja, dit for iallafall några timmar av den tid jag skulle ha kunnat ägna åt genomgången av listan "lärandemål" vi fick från Infosyskursen till tenten på tisdag så nu medans Tobias kokar mat och pysslar på har jag googlat, wikkat och letat fram och tillbaka i kursboken som vi äntligen fick tillgång till igår kväll efter många sömnlösa nätter för att kunna få ihop ett dokument med punkter som täcker det som efterfrågas i lärandemålen.. Utan "tipsen" från läraren skulle vi nog ha dukat under efter att ha läst igenom 590 sidor och memorerat allt.
 
Senare ikväll ska vi åka och bowla med några andra, känner på mig att det kommer att bli super roligt! Tror senast vi bowlade ihop var i 1'an på Vocana, så det är snart 5 år sedan :)
 
Löparn som vi fick av farmor gör sig väldigt bra på vårt köksbord!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0