Sol ute sol inne sol i sinne!

Idag när vi vaknade fick man gnugga sig en extra gång i ögonen för att verkligen försäkra sig om att det var fint väder! SOL ♥ Så tydligen hjälper det att klaga på vädret lite i bloggen mellan varven..
 
Idag har vi bara haft en frågetimme om Caserapporter som vi ska lämna in i Organisation & Ledning, och om man sammanfattar det hela så är jag väldigt inspirerad på att börja sammanfatta Apple caset som vi nu ska ha inlämnat till nästa torsdag! För om det är någonting jag tycker om att skriva om så är det när man själv får lägga fram sina funderingar och teorier, det är så roligt och man lär sig oftast eller kommer på någonting nytt medans man håller på och funderar. Att det sedan inte finns något egentligt rätt svar eller fel svar gör ju bara allt så mycket roligare :)
 
Nu sitter jag och väntar på att T ska komma hem från sitt gruppmöte så att vi får börja resan hem mot Österbotten ännu en gång, tänkte passa på den här gången att sitta på med Peter. Tur att flera av oss har bil här så behöver man inte alltid nöta på egen. Annars är vår kära volvo på service i detta nu, servostyrningsläckaget ska äntligen fixas till och de konstaterade också att lagren och kugghjulen där kamremmen är är totalt slut så dom ska också bytas. Eftersom det är åtm. 3månaders garanti på motor och växellåda när man köper bil från bilfirma så ska vi inte behöva stå för kostnaden själva, även om kokkolabilfirman nog inte först tänkte stå för det där med kamrems kugghjulen men efter att T's pappa ringt dit och talat "snällt" så skulle de nog stå för dom, hallå det hör ju till motorn..?
 
Men iallafall, idag är alla glada och nöjda för vi ska åka hem ♥
 
Och förstås måste jag ju bara ta bild på det fina vädret, så att jag kan påminna mig själv
senare om den dagen då det faktiskt var fint väder i Åbo och inte regn och rusk!
 
Sen avslutningsvis 2 bilder till från American car avslutningen,
har varit lite lat så har ännu inte alla färdiga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0