Vår nya och tillfälliga vän.

 
 
 
 
iMac G4
 

En av våra vänner därhemma hade sett den här datorn i en annons på nätet och bestämt sig för att köpa den, och eftersom vi bor här nere där säljaren var så igår anlände nu datorn till oss och vi tar den med hem nästa gång. Den är rätt tuff måste jag säga, OS'et har inte blivit ominstallerat sedan den blev köpt för många år sedan och ändå så är den hur kvick som helst :)
 
 
 
 
 
Idag annars är vädret lika jobbigt som alltid, har varit och cyklat ner till Hanken på gruppmöte, sedan via huvudbibban och där när jag kom ut började det regna rätt mycket, sedan via upp till ICT för att hämta ut ännu en bok. Vilket resultera i att jag var allt annat än torr när jag kom hem idag.
 
Domkyrkan idag, just före det började regna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0