Okontaktbara.

Japp det har vi varit praktiskt taget sedan natten mot onsdagen när de släppte nya WoW expansionen Mists of Pandaria, med ett undantag då vi var på 2st föreläsningar mitt på dagen där på onsdag. Veckans icke existerande torsdags föreläsning kunde inte ha kommit mera lägligt än så här! Vi har alltså varit lediga ända sedan i onsdags på eftermiddagen nån gång, vem hade kunnat tro det.. Så nu de senaste dagarna har vi bara nördat, ätit och nördat igen med ett undantag när jag var på volleyboll träning där på torsdag kväll. 
 
Min lilla Skråttin ♥
 
På måndag morgon närmare bestämt klockan 8.15 får jag åter sakta komma tillbaka till verkligheten, ska då infinna mig på en caseworkshop där vi ska diskutera Apple caset som vi lämnade in nu i den här veckan i Organisation & Ledning. Men tills dess så befinner jag mig någonstanns i bilderna ovanför! 
 
Tänkte nästan glömma, bilen e fixad! Gjorde års service där på samma gång också och de hittade inga fel.. Och jaaa, vädret. Det regnar, regnar, regnar och regnar.


Kommentarer
michn

nu tå når ni je okontaktbar så kan et googel när svenskfinland dog o spel upp he

Svar: http://www.youtube.com/watch?v=CsADpD5I5Zs&list=UUOFUMoSgKQfOeIWx5EnuMag&index=32&feature=plcp lyydes på ande tå :D
murrrmeldjur.blogg.se

2012-09-30 @ 07:54:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0