Allting fixar sig tillslut

I förrgår hade jag och laget vår första riktiga volleybollmatch och den gick sådär, förlorade gjorde vi men ingen hade sur min iallafall och igår skrev T och jag vår första tent som också råkade att vara en hemtent. Det gick bra och efter inlämnandet funderade jag inte ens på om jag hade kunnat gjort någonting bättre för det kändes redan som att man hade gett allt.
 
Igår kväll kom också äntligen regnet som gjorde så att all snö försvann över natten, jippii! Så nu kan vi lugnt börja köra hemåt imorgon någon gång, fälgar har vi också fått fixat trots att det taget ett tag att hitta begagnade som passade åt just vår bil, säljaren arbetade här i Åbo så han kom förbi med dem idag efter att han slutat arbeta. Så det ordnade ju sig på bästa vis egentligen.
 
Några bilder från första dagen med snön i Åbo 2012.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0