Plugg.

När jag börjar tänka på det så har jag inte alls varit ut och fotograferat på senaste tiden men motivationen infinner sig inte alls när vädret bestämmer sig för att regna mest hela tiden, det är så frustrerande! Men någon fin kväll ska jag nog upp i Ikituuri med stativet och kameran i högsta hugg för wow vilken utsikt det är därifrån över hela Åbo..
 
Hade bastukväll högst upp i Ikituuri i lördags med volleyboll laget och vi hade så roligt, hade inte trott att man skulle kunna hitta så fina vänner i ett lag där alla studerar olika saker och tycker om olika saker.. Så fel jag hade! Är nog en stor skillnad mot i fotboll som jag spelade i 10år, känslan att vara med i laget där var inte samma och speciellt inte i det sista laget där jag spelade. Där var det nästan mer som att laget var uppdelade i "de populära" och "de mindre populära" och jag vet flera som har sakt samma sak efter att de har slutat där.
 
I helgen hade vi också Jimmy på besök från fredag till söndag, vi gjorde allt från att åka till Sode på fredagskvällen och dansa loss till att köra heeelt fel när vi skulle ut till Mylly som är ett stort köpcentrum, ingen lyssnar någon gång när man säger att "vi kör nog helt fel" bara för att navigon säger "jo men hit ska ni".. Roligt hade vi iallafall och jag spenderade 0€ på Mylly, stolt.
 
Nu ska jag börja ta itu med juridik kursen, har nämligen en äcklig tenta nästa veckas tisdag på just det och det känns just nu som att jag är en av de 60% som brukar hamna att gå om just den här kursen varje år. Galet, jag vet. Men jag får inte alls in det där juridiktänket i skallen hur jag än vrider och vänder när det gäller att lösa rättsfall, vilket det kommer att högst troligen vara 2 st av i tenten.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0