Ny bil på gång!

I måndags var jag och Jessica ut på lite äventyr, med oss hade vi förstås kameran. Roligt var det och vi skulle nog behöva göra om det hela igen! :)

Och så var dagen här, dagen då både min bil och T's bil är sålda. Eller han ska och besikta den idag och sedan kommer köparna efter den på lördag. Karusellen gick fort efter att jag äntligen fått bort min bil, det tog bara 2 veckor förräns T's bil hittade nya ägare. Är glad att bilförsäljandet äntligen är över i praktiken eftersom det har tagit hela långa sommaren. Nu har vi istället fått korn på 3 nyare S40's som vi skulle kunna tänka oss att ha, idag ska vi och kolla på den ena till Vasa och imorgon bär det av till Seinäjoki för att titta på en annan. Den 3dje är lite väl långt borta så antar att den åker vi bara och tittar på ifall om vi inte gillar de andra två. Spännande! Nervigt också med tanke på att någon annan kanske hinner före oss till dom, men har börjat tänka lite som mamma säger "e va int mäiningen ni sku hav dom tå om naen aarin hinner furi.."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0