Allting går framåt.

Dagarna går och jag bara glömmer att skriva något här.. Det känns som om man har all tid i världen men dagarna går väldigt snabbt. T har börjat arbeta igen, jag blev hipp som happ utan bil för nån dag sedan när ett äldre par köpte Skråttin och vi har bestämt oss för att inte riktigt ännu flytta ut härifrån utan vi hyr i apoteket i augusti också, trots att vi har den nya lägenheten att betala för.
Det känns rätt overkligt att tänka att vi faktiskt om en månad nästan exakt ska börja sitta i skolbänken igen, i en ny stor stad, med en ny lägenhet. Semesteryran har också börjat lägga sig, nu så vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på om dagarna.. Imorgon ska jag iallafall och sköta twinsen till Malax och på samma gång få se Julia, var ju ett tag sedan sist. Sedan ska jag också hinna in till iTronic och hämta ut telefonen och till Multitronic för att hämta ut mommo's nya scanner. Så då är det full rulle och på lördag ska vi antagligen vara med Anders och åka på nåt american car meeting till Töjby, kameran lär såklart vara med. Har kommit underfund med att det är rätt roligt att ta kort av bilar på något konstigt vis.

Från Österbergs villa i lördags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0