Gårdagens.

Gårdagens mys i Nyby & dagens fiber i Korsnäs


Igår hämtade jag upp mamma och så tog vi en tripp till Tuuri, dåligt väder men skönt att köra i. Såg så mycket intressant på dit vägen så hon hamnade att köra hem så att jag fick ta en bättre titt på husen på vägen hem, blev kär i klocktornen med mat klockor vissa stora gamla bondstugor hade på taket. Sån ska jag ha på mitt gamla hus när jag blir rik! Annars hittade vi inte överdrivet mycket i Tuuri, allt är lika dyrt som på alla andra ställen men lite småplock blev det iallafall.

Förra helgen tog vi en tur till Blaxnäs och Anton's villa. Grillade och drack nån öl, först såg det ut att vädret skulle va skit hela kvällen men sedan mittiallt tittade solen fram och allt blev mycket bättre! Ångrade så att jag inte hade med den bättre kameran, skulle ha fått så fina bilder! Men vi får nöjja oss med lite iPhone bilder nudå istället.


Annars går semesterdagarna sakta men säkert. Under veckan har jag också hunnit med att passa Agnes & Fannie, bytt bajsblöja på Fannie som inte snällt kunde hålla sig tills Christel och Magnus kom hem.. Och vidare, levlat min warrior i WoW, funderat över när det ska sluta regna, tittat på åskan, sålt soffan och numera är vi sofflösa tills Åbo, varit glassnål och funderat över när min bil kommer att bli såld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0