Ett slut och ett nytt början.

Sitter på arbetet och tittar genom praktiskt taget allt jag har gjort under det här 1,5 året på Service Östling. Kan med lätthet konstatera att jag har växt, jag har inte bara lärt mig att stå på egna ben utan jag har också lärt mig att kunna samarbeta med folk, trots lite svårigheter här och där.
När jag tittar genom alla reklambilder/annonser/banners jag gjort så minns jag varenda en, vissa gillar jag och andra kan jag inte förstå hur jag tänkte..
Och att T har stått ut med mig när jag kommit hem vissa dagar när jag har varit som mest arg eller besviken över något, otroligt. För i de flesta fall har min ilska gått ut över honom.. Och ändå de gånger jag har haft något problem som jag inte klarat av att lösa så har han hjälpt till.
Något som jag alltid kommer att minnas är vår resa till Aswo's huvudkontor i Eime, Hannover. Att träffa VD'n Mr. Rudolf och äta middag med honom och höra hans funderingar och tankar kring allt som har med bl.a Aswo att göra, han fick en verkligen att bli inspirerad att våga göra det man tror på..

Några av alla de annonser/banners jag gjort..



Påskkort och julkort, vet att året är fel men hittade inte filen som hade rätta årtalet. :D


Nu är det bara 2 dagar + idag kvar, sen går jag på semester, flyttar ut från vår lägenhet och vi flyttar in i vår nya i Åbo. Sedan börjar något nytt, det känns som det var länge sedan vi studerade senast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0