Dagen före dagen före dagen med stort D!

Åh! Snart så åker vi! På söndag bär det av ner till Åbo, ska äta gott och sova i A's lägenhet sen på måndag beger se de tre vännerna, Jerry och jag oss ner till Helsingfors och Sonisphere festivalen!
T har inte nästan kunnat tala om annat på hela veckan och jag börjar smått få den där känslan också som att snaaaart händer nåt bra. Metallica! Dom såg vi för 3 år sedan när festivalen hölls i Björneborg och nu ska vi få se dom igen, när de firar 30 års jubileum med att spela hela Black album. Kommer att bli så bra, skönt med lite semester från vardagen :)

Ikväll har vi annars varit på Mölle, jag var chaffis så jag och Elisa var till och med ner till färjfästet för att fördriva tiden lite och åka över till Bergö, men färjan hade tydligen paus när den väl kom över till Bergö sidan för tillbaka kom den då aldrig så vi tröttna och for tillbaka, haha.
Figen grisen e ut på äventyr till Mölle!

Bredskär där färjfästet är


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0