.. och invasionen.

Helgen kom och gick. Fredagskvällen spenderades på Mölle och sedan hemma hos oss,
tittade bl.a på när Sverige förlorade mot England!

Lördagen var rätt slö i början, grillade hos T's föräldrar och bara slappade..
Väntade spänt på om det skulle börja regna eller inte,
men det hann inte börja förräns vi åkte ut med Anders i hans Barracuda

Regnet kom i Molpe, och sen störtregnade det under tiden vi var på ABC i Vasa,
när vi cruisade inne i stan höll det däremot upp och vi körde på rätt länge där.
Rätt så härlig känsla att sitta i en sån där bil. Startade från Korsnäs 7 på kvällen och kom hem 11.

Invasionen!

Och natten tills idag har åtminstone inte jag sovit mer än 5h sammanlagt pga dom där jävla krankarna! Hade världens invasion inatt, samma som ifjol den här tiden. När jag vaknade runt 5 tiden av surret och tittade runt på våra vit målade väggar så såg jag inte annat än krankar, höll på å få lite panik.. Ska man stiga upp och smätta till alla och riskera att T vaknar eller ska man bara ligga och vänta på att han vaknar, det snurrade mest runt i huvudet. Nåja, han vaknade tillsist och då tog jag tillfället i akt och smättade allt som rörde sig. Typ 14 krankar var resultatet och ändå så fortsatte surret mellan varven och jag kunde inte slappna av helt och somnade nog aldrig om helt och hållet igen.. Morgonen då, mumsigt blodbad runtom väggarna i sovrummet och jag såg inte framemot att få bort allt sedan efter jobbet! Ikväll har vi tejpat jesustejp för våra två luftintag för det är därifrån dom kommer dom där jävlarna, smättat en par till och torkat väggarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0