Äntligen lite sommarvärme!

Njöt för första gången på länge av vädret när jag traskade iväg till arbetet, hade nästan kunnat gå en 45min tidigare och gått en längre snutt, men stiger upp så sent.. Kyrkobyvägen här ser så fin ut när det är solsken, spelar ingen roll vilken årstid det än är!


Har färgat håret idag också! Svart med lila slingor, mums.


Annars har dagen varit rätt lugn, jobbat till halv 5 sedan blev det frisören och efter det hem till Nyby för att tvätta Skråttin inför imorgon. Tog en omgång på pappas bil också när jag ändå var i farten, men där satt nog skiten fast hårt. Riktigt hårt! Men nu skiner 407'an också, fastän inte lika mycket som min egen Skrått ;)

Imorgon ska jag och min ena moster A åka in till Vasa för att fotografera Armstrong som uppträder på Vasa Körfestival, gruppen består av min andra moster C och hennes en kompis. De tecknar teckenspråk till låtar av t.ex ABBA och Rammstein m.m. Sen blir det mat på Rosso och väl hemma igen blir det väl att spela lite D3 som avslutning.

Steve 5 månader <3

Hittade en gammal bild i iPhoto av Steve från första dagen hon och Whiskey kom till vår nya lägenhet, hann bara plocka in några kattsaker i en skåp och så hör man att det prasslar i en påse och där hittar man Steve som har gnagt hål på kattmatspåsen!


Kommentarer
Mushon

Moster .. ååå va ja e gammal!!! ;D

2012-05-17 @ 07:38:36
URL: http://mushon12.blogspot.com/
Piisa

Jaa-a MOSTER C! E var no snart ålderdomshäime, tur du har ganska närt ;)

2012-05-19 @ 00:46:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0