Grönt e skönt!

Igår var det äntligen fredag OCH LÖNEDAG. Lyckan var total! Ända tills jag skulle tanka Transiten (moffas bil), automaten vägrade ta emot mitt kort och påstod att det inte fanns täckning, "hallå!?" tänkte jag, "det är ju lönedag så vad är det här för skit?". Så först stod man där som ett fån när jag skulle ha upp tankluckan, det är nåt tricks med den också men eftersom det var så länge sedan sist jag hade tankat så hade jag glömt bort det, och sen så stod man som ett fån när automaten vägra ta emot kortet. Bra början på kvällen alltså.. Nå hem kom jag iallafall, gick in på nätbanken och kollade kontot och ingen lön här inte, andra lönedagen i rad det här nu som jag inte får lönen på rätt dag..
Sedan på kvällen var vi till Mölle med Peter och Jasmine, där blev jag på bättre humör igen, MAAT! Efter Mölle åkte vi hem och beslöt oss för att ta en liten promenad när det äntligen hade slutat regna. Luften var så frisk så man hade kunnat gå hur långt som helst men promenaden på 3km räckte nog till för sen skulle vi spela Diablo3 :D Viktiga saker liksom.

Sitter och påtar på iPad'en och surar förräns vi åker till Mölle


Solen sken och det var skönt att va ute och gå en bit sedan på kvällen

Idag så vet jag inte riktigt ännu vad som sker, iallafall så ska jag bränna klart Jessica & Joacims dopfilm, lägga bilderna på en minnepinne och backupa resten av bilderna på datorn.. Börjar ha rätt mycket bilder så har köpt en egen extern HDD som vi kopplat till TimeCapsule. Sedan ikväll så kanske vi åker ut till Molpe, dans där.
Annars går det inte direkt framåt på "Sälja Skråttin" fronten heller, men ska ta mig i kragen och slänga in en ny annons på findit.fi om en stund. Skråttin är annars just nu på "spahelg" till Pörtom och får kamremen bytt, förhoppningsvis så blir hon lättare såld då! Ska även tillägga det i annonsen så hoppas nån nappar.

Weebl & Bob gör CSI Miami!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0