Lillabokenomskrottin!

Okej! Vi gör en nystart. Ny blogg, here we go!
För er som inte vet vem jag är så är jag en liten skrott som ofta kallas för Piisa. Har nästan alltid gått min egen väg och bor i nuläget i en liten by i Österbotten, Finland med min sambo T som förövrigt har stått ut med mig i snart 4,5år! Har tagit två mellanår från skolan och flyttar därför först i höst ner till Åbo för att studera Informationsteknologi, är utbildad datanom och arbetar just nu som webdesigner/IT-support på ett lokalt företag. Annars är jag väl mest som alla andra, lirar lite World of Warcraft när jag har tid, lite fotografering sitter aldrig fel och jag missar sällan en volleybollkväll!

Hamnar sällan på bild men råkade hitta en som T har tagit.. Skrottin där till höger söker annars nytt hem så om någon känner nån vänlig själ som vill ta hand om en fin och dieselsnål Peugeot 307 Wagon 2.0 HDi så hojta till!

De här två busfröna hann vi ha i ungefär 3 månader innan de blev tvugna att flytta hem till mina föräldrar pga vår flytt till den nya lägenheten som låg så nära den vältrafikerade vägen. Så man kan alltså säga att mina föräldrar har fått sina två första barnbarn, och W&S ser nog till så att de har fullt upp!

Fotona är tagna vid Stokorshamn i början av april.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0